środa, 28 listopada 2012

Liebster Award

No więc to jest moja kolejna nominacja do tej nagrody od Lubie chmury xd:) bardzo mi miło:)

1. Kiedy się urodziłaś?
9 września 1995r.

2. Ulubiona książka?
'Od pierwszego wejrzenia', 'Pamiętnik', 'Ostatnia piosenka' Nicholasa Sparksa, w ogóle jego wszystkie książki są moimi ulubionymi.

3. Ulubiony film?
Pamiętnik, Titanic, Trzy metry nad niebem, LOL,itd.

4.Ulubieniec z 1D?
Bardzo trudne pytanie. Tak naprawdę lubię wszystkich, bo każdy ma w sobie coś fajnego xd

5. Jak długo trwa twoja przygoda z 1D?
Prawdę mówiąc dość krótko. Od lipca tego roku bodajże;p

6.  Ulubiona piosenka 1D?
Nie mam ulubionej ich piosenki, wszystkie są nimi xd

7. Co robisz w wolnym czasie?
Wiele ciekawych rzeczy jak przeglądanie blogów, czy czytanie nowych rozdziałów.

8. Ulubiona strona?
zdecydowanie twitter

9. Ulubiony blog?
wszystkie, które czytam;d i przede wszystkim komentuje:)

10. Jaka jesteś? 
No i pytanie, którego nie znoszę. Nie lubię opisywać siebie. No ale jeśli trzeba, no cóż na to poradzę.
Tak więc jestem dość zamkniętą w sobie nastolatką i mega zakompleksioną. Ale staram się z tym walczyć i na ogół w szkole ludzie myślą, że jestem bardzo towarzyska i rozrywkowa. Owszem odwagi mi nie brak. Jestem też dość wredną osobą, ale to tylko wynika ze szkoły jaką dostałam w życiu....

11. Czy ktoś wie, że piszesz bloga?
Jest chyba jedna osoba, które wie o tym ode mnie, góra dwie. Nie sądzę, by wiedziało o nim więcej osób.


Blogi nominowałam już wcześniej, więc nie widzę sensu robienia tego po raz kolejny xd Tak samo i pytania xd

1 komentarz:

  1. pyt. 10 - o ja, jakbym czytała o sobie! :D ale nie jestem raczej wredna xd chyba xd przynajmniej staram się nie być, bo zawsze przejmuję się nawet za bardzo uczuciami innych.
    noo, prawie xd ale w sumie szkoda, że umarł. wolałam Jima niż Sama. ciekawa jestem, czy będą razem. ale proszę, nie mów! xD

    OdpowiedzUsuń