poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Na początek.

Witajcie, pomysł na tego bloga wziął się znikąd w sumie. Postanowiłam, że będę go pisała, bo będzie to połączenie 2 zupełnie różnych światów. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie go chętnie czytać.
Adres bloga, to pomysł Shiawaseny, pomogła mi również w wyborze zdjęć do bohaterów. Jestem Ci bardzo wdzięczna za pomoc. Bohaterowie powinni ukazać się niebawem podobnie jak fabuła. Z prologiem będziecie musieli troszeczkę poczekać.
~Ffragolla xx

2 komentarze:

  1. Nie ma sprawy. Wiesz, że się nie mogę doczekać, więc pomaganie to w sumie była istna przyjemność. :D Jak już mówiłam czekam na bohaterów. I na prolog oczywiście też. Mam nadzieję, że jednak pojawi się niedługo. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. oo czekam z niecierpliwością! :D

    OdpowiedzUsuń